Save up to 25%* during the Biggest Tire Sale of the Year*

Shop Now

Triangle Rewards Members get FREE Local Shipping on eligible Ship to Home orders over $99!

Sign In or Join

🎄🎁 Christmas starts here. Discover festive favourites, from trees and lights to decor and more. 🎄🎁

Shop Now

Triangle Rewards Members get FREE Local Shipping on eligible Ship to Home orders over $99!

Credit Offered Support
FR
Credit Offered Support
FR
Scosche

Scosche MagicMount Select MagSafe 5-in-1 Phone Mount

#035-8164-0
$44.99
Buy Online :
Pick up at Leduc, AB
4 In Stock
Free Pick Up over $25 (before taxes)
Get it Today !

Pick up available 09:00 a.m., Oct 15

Quantity updated to 1
Also Find It in Store:

Only 4 left 

at Leduc, AB
Aisle 12
Add to Registry

Quebec residents: For information on maintenance, repair, and warranty, click here.

Scosche
Scosche

Scosche MagicMount Select MagSafe 5-in-1 Phone Mount

$44.99

Product Details

The Scosche MagicMount Select MagSafe 5-in-1 Car Phone Holder offers versatile and secure attachment solutions for your iPhone 12 and later. With its innovative design, you can easily attach your device without needing a magnetic plate. Enjoy the convenience of multiple mounting options, whether on your dashboard mount, vent mount, or back of the screen, ensuring your phone is always within reach.

  • Select MagSafe/Popsocket Compatible Offset Dash/Vent/Reversible Mount (vent/dash/back-of-screen)

  • Our specially designed mount head allows you to safely secure iPhone 12 and later with a MagSafe without the need to use a magnetic plate

  • Three different mounting options; Dash, Vent, Back of Screen

  • Reversible arm

  • Powerful 100% device-safe Neodymium magnets hold your device securely

  • All no​n-MagSafe phones including Android attach easily with the use of the included MagicRing

Part Number MS2ODVR-SP
Accessories List Accessory Mounts, Adhesive, Mounting Hardware
Advanced Features Adjustable Angle, Easy Adjustments
Colour Black
Device Mount Type Phone
Mount Style Air Vent, Dash, Flush Mount, Magnetic, Multi-mount
Number of Pieces 5
Package Depth (cm) 7.20 cm
Package Depth (in) 2.83 in
Package Height (cm) 16.10 cm
Package Height (in) 6.34 in
Package Weight (kg) 0.11 kg
Package Weight (lb) 0.24 lb
Package Width (cm) 12.01 cm
Package Width (in) 4.73 in
Primary Material Poly/Plastic
Theme No Theme
Warranty:
  • This product carries a 1 year exchange warranty redeemable at any Canadian Tire store.
Online Ordering
  • Pick Up is free at most stores (some stores require a minimum order value before tax)
  • Shipping fee is based on size and weight of products and distance from address to store
  • Same-Day Delivery costs $9.99 per order
  • Online Ordering Information
Returns
  • Most products can be returned or exchanged at any Canadian Tire store within 90 days of purchase
  • Some products are non-refundable and non-exchangeable
  • The return policy outlined above may not apply to the product you are currently viewing. For complete details and eligibility, please refer to our Return Policy for exceptions.

Compare Similar Products

Only Show Differences
Ratings
Accessories ListAccessory Mounts, Adhesive, Mounting HardwareAccessory MountsMounting HardwareMounting HardwareMounting Hardware
Advanced FeaturesAdjustable Angle, Easy AdjustmentsAdjustable Angle, Easy AdjustmentsEasy AdjustmentsAdjustable Angle, Adjustable Height, Easy Adjustments, Strong SuctionAdjustable Angle, Adjustable Height, Easy Adjustments, Easy Installation, Strong Suction
ColourBlackBlackBlackBlackBlack

Reviews

Rating Snapshot

Select a row below to filter reviews.
1 review with 5 stars.
0 reviews with 4 stars.
1 review with 3 stars.
0 reviews with 2 stars.
4 reviews with 1 star.

Overall Rating

2.0

Review this product

Select to rate the item with 1 star. This action will open submission form.
Select to rate the item with 2 stars. This action will open submission form.
Select to rate the item with 3 stars. This action will open submission form.
Select to rate the item with 4 stars. This action will open submission form.
Select to rate the item with 5 stars. This action will open submission form.
Adding a review will require a valid email for verification

Filter Reviews

1 to 5 of 6 Reviews.
1 – 5 of 6 Reviews

BAD QUALITY SO THIN

19 days ago
Very bad quality. So flimsy and thin. Return.
Helpful?
Response from ScoscheCustomerService:
18 days ago
ScoscheCustomerService
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche MagicMount. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your specific concern(s). We can offer troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement if necessary. The following product is backed by Scosche’s Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, send us a message via our online chat support service located at the bottom right of our webpage (Scosche.com) or give us a call at 800 363 4490 extension 1, and we will arrange a swift resolution to your experience. Scosche

Not good

5 months ago
Wait the 24 hrs for the glue to work. Was able to put my phone for 2 days max after that it came right off. Not worth it for the price !!
Helpful?
Response from ScoscheCustomerService:
5 months ago
ScoscheCustomerService
We are sorry to hear about the disappointing experience you had with your Scosche MagicMount. To better assist you our Customer Service Team would like to hear more about your specific concern(s). We can offer troubleshooting assistance or provide you with a warranty replacement if necessary. The following product is backed by Scosche’s Limited Warranty and Scosche's Lifetime Tech Support. Please email our Customer Service Team at customerservice@scosche.com with a link to this review, send us a message via our online chat support service located at the bottom right of our webpage (Scosche.com) or give us a call at 800 363 4490 extension 1, and we will arrange a swift resolution to your experience. Scosche

How to get both ends on the same side

7 months ago
Bought this because want to put behind dash but can’t figure how to get both in the same side

Originally posted on scosche

Failed and broke off from rear ball. Not strong enough.

8 months ago
The mount broke in 3 months of use. The arm ball that is connected to the base broke off. Requested warranty replacement and not sure if I will be sent a new one yet.

Originally posted on scosche

Good quality

9 months ago
It has a strong magnetic. Reliable
Helpful?
1 – 5 of 6 Reviews

No questions have been asked about this product.

Questions

No questions have been asked about this product.