Obtenez votre commande dès aujourd’hui. Ramassage* ou livraison le jour même** disponible.

En savoir plus

ÉCONOMISEZ JUSQU’À 60 % LORS DU VENDREDI FOU.

MAGASINEZ
Geeni

Caméra de sécurité intelligente à projecteur 1080P HD Geeni Sentry, blanc

#046-3274-2
Caméra de sécurité intelligente à projecteur 1080P HD Geeni Sentry, blanc
159,99 $
Achetez-le en ligne :
Ramassage à Leduc, AB
2 En stock

Ramassage disponible à 09 h 00, 05 déc.

Quantité mise à jour à 1
Nouveaux paiements numériques disponibles à la page de paiement
Trouvez-le également en magasin:

Il n’en reste que 2 

au Leduc, AB
Allée 55
Ajouter au registre

À l'attention des personnes résidant au Québec: pour obtenir des renseignements sur l'entretien et la réparation, cliquez ici.

Geeni
Geeni

Caméra de sécurité intelligente à projecteur 1080P HD Geeni Sentry, blanc

159,99 $

Objets similaires

Produit Détails

Améliorez votre sécurité avec la caméra de sécurité à projecteur Geeni Sentry, qui s'intègre facilement à votre système de maison intelligente. Connectez-la à votre câblage 100-240V existant pour remplacer les anciens projecteurs pour une protection accrue. Contrôlez le projecteur à l'aide de l'application Geeni ou des commandes vocales avec Google Home ou Alexa. Compatible avec la connectivité Wi-Fi à 2,4 GHz, cette caméra vous permet d'éclairer l'entrée ou de dissuader les intrus avec facilité, ce qui vous permet d'assurer une sécurité polyvalente à la maison.

  • Diffusion en continu en HD intégrale qui vous permet de surveiller votre maison en temps réel à partir de votre appareil mobile avec la vidéo 1080p.

  • Communiquez par le haut-parleur bidirectionnel pour alerter les intrus, parler aux livreurs ou accueillir les invités sans ouvrir votre porte

  • Fonctionne avec une connexion Internet résidentielle, aucun concentrateur requis. Installation facile avec l'application Geeni

  • Recevez des alertes de détection de mouvement et visionnez jusqu'à 9 flux de caméras simultanément depuis votre téléphone intelligent, votre ordinateur de bureau ou votre tablette

  • Assez robuste pour résister aux conditions météorologiques difficiles, idéale pour n'importe quel espace extérieur

  • Dissuadez les intrus avec un projecteur activé par le mouvement et une sirène agressive. Programmez les lumières chaque jour

Numéro de modèle de l’article GNCCW016199
Type de système de caméra de sécurité Caméscopes
Fixation Montage mural
Compatibilité aux systèmes intelligents Amazon Alexa, Application Android, Google Assistant, Application iOS, Wi-Fi
Compatibilité aux normes sans fil Wi-Fi
Résolution (L x H en pixels) 1080p
Plage (pi) 29,99 pi
Portée de la vision nocturne (pi) 29,99 pi
Type de signal vidéo HD
Type de support de conservation vidéo Fente pour carte mémoire
Sortie vidéo Mobile
Type de carte mémoire Micro SD
Capacité de carte mémoire (gigabits) 128 Go
Taille du disque dur (To) 0,13 To
Type d’audio Deux sens
Source d'alimentation Câblé
Quantité de piles requises 0
Puissance 12 W
Couleur Blanc
Matériau du coffret En plastique
Utilisations du produit Extérieur
Nombre de caméras 1
Liste d’accessoires Quincaillerie de fixation
Fonctionnalités avancées Détection de mouvement, Vision de nuit, À l'épreuve des intempéries
Angle de détection horizontale (degrés) 0 °
Angle de détection verticale (degrés) 0 °
Capacité de zoom numérique S. O.
Cote de zoom optique Sans zoom optique
Température de service minimale (°C) -20,00 °C
Température de service maximale (°C) 50,00 °C
Humidité de fonctionnement maximale 90
Longueur une fois assemblé (po) 10,06 po
Largeur une fois assemblé (po) 2,38 po
Profondeur une fois assemblé (po) 4,88 po
Poids une fois assemblé (lb) 1,30 lb
Garantie
  • Si cet article est défectueux, il est couvert par la garantie du fabricant. Dans le cas où aucune garantie n'est indiquée, cet article est couvert par une garantie de un an honorée dans tout magasin Canadian Tire.
Renseignements supplémentaires
  • Consulter les guides de l’utilisateur et d'autres renseignements sur les articles

Télécharger

Commande en ligne
  • Le ramassage est gratuit dans la plupart des magasins (certains magasins exigent un montant minimum de commande avant taxes).
  • Les tarifs d’expédition dépendent de la taille et du poids des articles, ainsi que de la distance entre l’adresse de livraison et le magasin.
  • La livraison le jour même coûte 9,99 $ par commande.
  • Informations sur une commande en ligne
Retours
  • La plupart des articles peuvent être retournés ou échangés dans tous les magasins Canadian Tire dans les 90 jours suivant l’achat.
  • Certains articles ne sont pas remboursables ni échangeables.
  • La politique de retour décrite ci-dessus peut ne pas s’appliquer à l’article que vous consultez présentement. Pour obtenir tous les détails et connaître les critères d’admissibilité, veuillez consulter notre Politique de retour pour connaître les exceptions.

Comparer des articles semblables

Only Show Differences
Ratings
Type de système de caméra de sécuritéCaméscopesSystème de surveillanceCaméscopesJour nuit
FixationMontage muralMontage muralMontage muralAutonome
Compatibilité aux systèmes intelligentsAmazon Alexa, Google Assistant, Application iOS, Application Android, Wi-FiAmazon Alexa, Wi-Fi, Application iOS, Application Android, Google AssistantAmazon Alexa, Application Android, Google Assistant, Application iOS, Wi-FiAmazon Alexa, Application Android, Application iOS

Offres hebdo

Points saillants de l'evaluation

List of Avantages Highlights
List of Désavantages Highlights
Impossible de générer un Désavantages approprié pour le moment.

Évaluations

Sommaire de la notation

Sélectionner une ligne pour filtrer les commentaires
20 commentaires avec 5 étoiles.
7 commentaires avec 4 étoiles.
3 commentaires avec 3 étoiles.
6 commentaires avec 2 étoiles.
13 commentaires avec 1 étoile.

Note générale

3.3
22 commentateurs sur 37 (59%) recommandent ce produit

Évaluez ce produit

Sélectionnez pour évaluer l'article à 1 étoile. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Sélectionnez pour évaluer l'article à 2 étoiles. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Sélectionnez pour évaluer l'article à 3 étoiles. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Sélectionnez pour évaluer l'article à 4 étoiles. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Sélectionnez pour évaluer l'article à 5 étoiles. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Pour ajouter un avis, vous devrez fournir une adresse courriel valide à des fins de vérification.

Images et vidéos du client

Filtrer les avis

  • la satisfaction
  • pour la nuit
  • couleur
  • instructions
  • logiciel
  • pour les jeux
  • utilisation en plein soleil
  • installation
1 to 5 sur 49 commentaire
1 – 5 sur 49 commentaire

Outdoor security camera review

il y a 4 mois
We've had ours for almost a month now. So far, weve had no issues. The sensors are working great. The camera quality is great. Audio is good as wel.
Traduire avec Google
Utile?
Réponse de Merkury official response :
il y a 4 mois
Merkury official response
Thank you so much for your 5-star review and for sharing your experience with the Geeni Sentry 1080P HD Smart Wi-Fi Floodlight Security Camera! We're thrilled to hear that everything—from the motion sensors to video and audio quality—is meeting your expectations. :) MerkuryInnovations

Wifi not activated

il y a 4 mois
Won’t hook up to internet
Traduire avec Google
Utile?
Réponse de Merkury official response :
il y a 4 mois
Merkury official response
Hey Bear! We understand your frustration with the Wi-Fi connection issue. To troubleshoot, please first confirm your router is broadcasting a 2.4GHz Wi-Fi signal (the camera is not compatible with 5GHz). If the problem remains, please provide a short video demonstrating your setup attempt. This video will greatly assist us in diagnosing the problem. You can use our chat support platform, available every day from 10 AM to 7 PM EST. MerkuryInnovations

could be better

il y a un an
ok system, however siren is not linked to motion sensor. only works when you manually push the turn on option manually. if they fixed that rating would be higher.
Traduire avec Google
Utile?
Réponse de Geeni official response :
il y a un an
Geeni official response
Hello , we apologize for any inconvenience caused. We are keen to understand more about your concern and discuss it further to find a solution that meets your needs.. Please give us a call at +1 (888) 232-3143 at your earliest convenience. Our team is available daily from 10 AM to 7 PM EST. You can also reach us through our website at https://mygeeni.com/support/. Looking forward to assisting you. MerkuryInnovations

stopped working

il y a un an
camera stops working for live view, playback continues to fail, will not stay connected to the wifi network.
Traduire avec Google
Utile?
Réponse de Geeni official response :
il y a un an
Geeni official response
Hi Bull, we apologize for the inconvenience. We need to escalate this to our developers for further investigation, but first, we’d like to perform some troubleshooting on your camera to see if the issue persists. Please call us at +1 (888) 232-3143 at your convenience; our team is available daily from 10 AM to 7 PM EST. You can also reach us through our website at https://mygeeni.com/support/. We look forward to assisting you! MerkuryInnovations

Good and the Bad

il y a un an
They only last around two years, but great security, light, camera, good
Traduire avec Google
Utile?
Réponse de Geeni official response :
il y a un an
Geeni official response
Hello Terry, thank you for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to improve our devices and ensure this doesn’t happen again. In case you still encounter the same issues, please contact us directly at +1 (888) 232-3143 or send us an email at support@mygeeni.com. You may also visit our support website support.mygeeni.com for live chat support. We are available Monday through Sunday from 10:00 AM to 7:00 PM EST. MerkuryInnovations
1 – 5 sur 49 commentaire

Questions

1 - 10 sur 13 questions

Q : Can this be mounted on your soffit or is it wall mount only?

il y a 4 ans
Traduire avec Google
3 Réponses
  • R : I have mine mounted to the soffit and it works fine. It will be required to point at a downward angle though this is not

    il y a 4 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : what is the time limit/capacity for this camera recording?

il y a un an
Traduire avec Google
2 Réponses
  • R : depending on which micro card you buy will determine recording. you can set to record on movement only and get 6 months

    il y a un an
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : I installed one of these about 2years back and now one side has rapid flicker when it activates what is remedy? Or are these junk ?

il y a 3 ans
Traduire avec Google
2 Réponses
  • R : Its cooked

    il y a 3 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : Is there any monthly or annual fee for the use of "Geeni" products?

il y a 4 ans
Traduire avec Google
1 Réponse
  • R : No there isn't.

    il y a 4 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : I have very weak wifi signal outside. Would this be a problem?

il y a 5 ans
Traduire avec Google
1 Réponse
  • Merkury official response

    R : Thank you for your interest in one of our products. To answer your question, yes, it might affect the connection between our Geeni devices to your WIFI connection. It can only work with 2.4 GHz connection because it has a wider range compared to 5 GHz. We suggest to contact your internet service provider to check the range of your WIFI. If you have concerns, please call us at +1 (888) 232-3143 or send us an email at support@mygeeni.com. You may also visit our support website support.mygeeni.com for live chat support. We are available from Mon-Sun 9:00 AM to 6:00 PM EST.

    il y a 5 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : How will this device perform in Canadian winter? It will go down to -30 here. But the operating temperature listed is min. -20. What reliability does it have during cold months? What will stop working?

il y a 5 ans
Traduire avec Google
1 Réponse
  • Merkury official response

    R : Hello, thank you for inquiring about our Smart Floodlight. We love to answer all of your questions regarding Geeni Smart Floodlight. Please find time to contact us so we can explain in full detail it's function and how it will be helpful for you. You can reach us at support@mygeeni.com, phone +1 (888) 232-3143, support.mygeeni.com for online chat support. We are available from Mon-Sun, 9:00 AM to 6:00 PM EST.

    il y a 5 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : will these work in northwest ontario in winter?

il y a 5 ans
Traduire avec Google
1 Réponse
  • Merkury official response

    R : Hi Dave, we appreciate your interest in one of our smart cameras. Our Smart Floodlight is rated IP54 making it weatherproof on any climate. For clarifications and further questions please don't hesitate to reach out at support@mygeeni.com, phone +1 (888) 232-3143, support.mygeeni.com for online chat support. We are available from Mon-Sun, 9:00 AM to 6:00 PM EST.

    il y a 5 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : I'm wondering if this support ifttt?

il y a 5 ans
Traduire avec Google
1 Réponse
  • Merkury official response

    R : Thank you for your interest in one of our products. To answer your question, the IFTTT is not fully developed yet to the Geeni app, the developer is still working on it to make it 100% compatible. If the IFTTT is already available, the option to link will be seen. For more details, Please give us a call at +1 (888) 232-3143 for immediate assistance or send us an email at support@mygeeni.com. You can also visit our website support.mygeeni.com for online chat support. We are available from Mon-Sun, 9:00 AM to 6:00 PM EST.

    il y a 5 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : Does this work with 5 GHz

il y a 5 ans
Traduire avec Google
1 Réponse
  • Merkury official response

    R : Hello, all Geeni devices will only work for 2.4 GHz networks for wider connectivity, unlike 5 GHz. Since most routers nowadays are using a dual-band (a combination of 2.4 GHz and 5 GHz), you can ask your Internet Service Provider about it so they can separate it and you can access the 2.4 GHz connection only. Our support team is happy to help with the setup. Please contact us via email at support@mygeeni.com, phone +1 (888) 232-3143,from Mon-Sun, 7:00 AM to 12:00 Midnight EST.

    il y a 5 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : How is the light powered?

il y a 6 ans
Traduire avec Google
1 Réponse
  • Merkury official response

    R : Hello! Thank you for raising this to our attention. This device should be connected to your existing electrical wires to supply power and once set-up, there's an option inside the Geeni application to manually turn off and on the floodlight. You can also create a schedule to turn the light on and off. For more details, please contact us via email at support@mygeeni.com or call us at +1 (888) 232-3143, available from Mon-Sun, 9:00 AM to 9:00 PM EST.

    il y a 6 ans
    Utile?
    Traduire avec Google
1 - 10 sur 13 questions

4 étoiles et plus

Haut