Obtenez votre commande dès aujourd’hui. Ramassage* ou livraison le jour même** disponible.

En savoir plus

ÉCONOMISEZ JUSQU’À 60 % LORS DU VENDREDI FOU.

MAGASINEZ
LG

Barre de son LG avec caisson d'extrêmes graves

#045-2115-0
Barre de son LG avec caisson d'extrêmes graves
199,99 $

Malheureusement, cet article ne fait plus partie de l’assortiment du magasin que vous avez sélectionné et les magasins de la région.

Ces produits similaires présentés ci-dessous pourraient vous intéresser.

À l'attention des personnes résidant au Québec: pour obtenir des renseignements sur l'entretien et la réparation, cliquez ici.

LG
LG

Barre de son LG avec caisson d'extrêmes graves

199,99 $

Produit Détails

  • Barre de son LG avec caisson d'extrêmes graves d'une puissance de sortie totale de 120 W

  • Barre de son de 2,1 canaux

  • Caisson d'extrêmes graves avec fil procurant un son exceptionnel

  • Connectivité Bluetooth (multipoint; jusqu'à 3 appareils)

  • Compatible avec l'application Bluetooth Music Flow

  • Fonction Sound Sync

  • Support mural compris

  • Modèle LG : SH2

Numéro de modèle de l’article SH2
Type de haut-parleur Caisson de graves
Compatibilité aux systèmes intelligents Bluetooth
Couleur Noir
Profondeur une fois assemblé (po) 22,76 po
Largeur une fois assemblé (po) 37,20 po
Longueur une fois assemblé (po) 8,50 po
Poids une fois assemblé (lb) 10,36 lb
Source d'alimentation Enfichable
Quantité de piles requises 0
Liste d’accessoires Télécommande
Fonctionnalités avancées Sans fonctionnalités avancées
Nombre de pièces 2
Niveau de décibel (dB) 82,00 dB
Plage de fréquence minimale (MHz) 20,00 MHz
Plage de fréquence maximale (MHz) 1000,00 MHz
Puissance de sortie (watts) 100 W
Garantie
  • Cet article est couvert par une garantie de un an, réparation seulement,honorée dans tout magasin Canadian Tire.
Commande en ligne
  • Le ramassage est gratuit dans la plupart des magasins (certains magasins exigent un montant minimum de commande avant taxes).
  • Les tarifs d’expédition dépendent de la taille et du poids des articles, ainsi que de la distance entre l’adresse de livraison et le magasin.
  • La livraison le jour même coûte 9,99 $ par commande.
  • Informations sur une commande en ligne
Retours
  • La plupart des articles peuvent être retournés ou échangés dans tous les magasins Canadian Tire dans les 90 jours suivant l’achat.
  • Certains articles ne sont pas remboursables ni échangeables.
  • La politique de retour décrite ci-dessus peut ne pas s’appliquer à l’article que vous consultez présentement. Pour obtenir tous les détails et connaître les critères d’admissibilité, veuillez consulter notre Politique de retour pour connaître les exceptions.

Comparer des articles semblables

Only Show Differences
Ratings
Nombre de pièces1111
CouleurGrisOrNoirBleu

Points saillants de l'evaluation

List of Avantages Highlights
List of Désavantages Highlights

Évaluations

Sommaire de la notation

Sélectionner une ligne pour filtrer les commentaires
69 commentaires avec 5 étoiles.
33 commentaires avec 4 étoiles.
8 commentaires avec 3 étoiles.
6 commentaires avec 2 étoiles.
18 commentaires avec 1 étoile.

Note générale

4.0
102 commentateurs sur 126 (81%) recommandent ce produit

Évaluez ce produit

Sélectionnez pour évaluer l'article à 1 étoile. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Sélectionnez pour évaluer l'article à 2 étoiles. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Sélectionnez pour évaluer l'article à 3 étoiles. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Sélectionnez pour évaluer l'article à 4 étoiles. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Sélectionnez pour évaluer l'article à 5 étoiles. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Pour ajouter un avis, vous devrez fournir une adresse courriel valide à des fins de vérification.

Images et vidéos du client

Filtrer les avis

  • soundbar
  • prix
  • achat
  • qualité
  • la satisfaction
  • qualité sonore
  • valeur
  • bluetooth
1 to 5 sur 134 commentaire
1 – 5 sur 134 commentaire
il y a un an
I'm sad,my device e ter in Emergency update mode and almost dead☹️
Traduire avec Google
  • Photo - commentaire 1.

Affiché initialement sur lg.com/ca

Do not buy! Neighbours can hijack this!!!!!

il y a 4 ans
I watch netflix, neighbours hijack the signal and play rock music. Same thing at 2 am. It's impossible to turn bluetooth off. Who's brilliant idea was it to not have a bluetooth off function?
Traduire avec Google

Affiché initialement sur lg.com/ca

Bad EQ

il y a 4 ans
This setup has terrible sound. The woofer plays okay, but the bar has almost no middle and almost only treble. Don't buy
Traduire avec Google

Non, Je ne recommande pas ce produit.

Affiché initialement sur lg.com

Réponse de lg.com :
il y a 4 ans
LGE Social Media
Thank you for taking the time to review our product. Your feedback is especially important to us and your concerns will be shared with our marketing and product teams. We hate to hear that your unit did not meet your expectations and/or needs. Please know we are continuously working to improve the quality of our products and anticipate market demands that drive customer satisfaction. If you have questions or further concerns, please reach out to our support team on Twitter via @LGUSSupport or on Facebook at https://www.facebook.com/LGUSA/. ^Daphane

Loved it but...

il y a 4 ans
[This review was collected as part of a promotion.] I have had this for about 4 years and its been great. But in the last couple weeks someone has been able to connect to my soundbar via bluetooth and BLAIR the sound. I live in an apartment building. How can I block people from connecting to it? Thank You
Traduire avec Google
Avantagesease of use, Performance, Quality

Affiché initialement sur lg.com

Phenomenal Sound

il y a 4 ans
[This review was collected as part of a promotion.] I bought this back in April and wasn't quite sure how I would like it but I ABSOLUTELY LOVE IT. The bass that comes out is amazing. I couldn't ask for a better sound bar with Bluetooth.
Traduire avec Google
AvantagesStyle/Design, Performance, Quality

Oui, Je recommande ce produit.

Affiché initialement sur lg.com

1 – 5 sur 134 commentaire

Questions

1 - 10 sur 113 questions

Q : Is it compatible with other TVs that are not LG’s. I have a VIZIO will it work

il y a 6 ans
Traduire avec Google

Affiché initialement sur lg.com

2 Réponses
  • R : LG Sound Sync won't work, but if your TV has Bluetooth, it will. Also, most TVs come with Optical output, and therefore you can use an Optical cable to hook the sound bar to your TV.

    il y a 2 ans
    Traduire avec Google

Q : Can I hook up two subwoofers to the sound bar?

il y a 7 ans
Traduire avec Google

Affiché initialement sur lg.com

2 Réponses
  • R : Multi-pairing is not supported on this LG 100W 2.1ch Sound Bar with Bluetooth® Connectivity, Model # SH2 so you cannot pair another Subwoofer with it...^IFV

    il y a 7 ans
    Traduire avec Google

Q : Remote replacement for COV33552428 for LG soundbar SH2B

il y a 7 mois
Traduire avec Google

Affiché initialement sur lg.com

1 Réponse
  • R : Hi Pj. We found the compatible remote for your LG soundbar! You can purchase the remote COV34445442 here: https://encompass.com/item/11498759/LG/COV34445442/. For more questions, private message us on social media @LGUSSupport. We're always happy to help! 🙂 ^David

    il y a 7 mois
    Traduire avec Google

Q : Where can I get a remote replacement for the LG Bluetooth soundbar SH2?

il y a 11 mois
Traduire avec Google

Affiché initialement sur lg.com

1 Réponse
  • R : Hey there. We found the replacement remote for your LG soundbar. You can purchase COV34445442 here: https://lgparts.com/products/cov34445442?_pos=1&_sid=f08de4a39&_ss=r. For more questions, private message us on social media @LGUSSupport. We're always happy to help! ^David

    il y a 11 mois
    Traduire avec Google

Q : What does 5 Protec on the display mean and how do I fix the problem?

il y a un an
Traduire avec Google

Affiché initialement sur lg.com

1 Réponse
  • R : Hi there. This error message indicates there may be an issue with the speakers or wiring. We'd be happy to help fix the issue! So that we can zero in on the root cause of the issue, please reach out to us on social media (X and Facebook) at the handle @LGUSSupport. If you wouldn't mind, send us a private message with your phone number and soundbar information (model and serial numbers). It's our pleasure to help! ^Chris

    il y a un an
    Traduire avec Google

Q : Can a different sub woofer be used with this sound bar?

il y a 2 ans
Traduire avec Google

Affiché initialement sur lg.com

1 Réponse
  • R : The LG 120W 2.1ch Sound Bar with Subwoofer and Bluetooth® Connectivity, Model # LAS350B is only compatible with the subwoofer that comes with it or a replacement for the original subwoofer...^Ivan

    il y a 2 ans
    Traduire avec Google

Q : It will turn on and of then it turns right back off . It won't stay on . What can I do to fix this problem

il y a 2 ans
Traduire avec Google

Affiché initialement sur lg.com

1 Réponse
  • R : Have you checked to make sure that the outlet that you have the LG SH2 100W 2.1 Channel Sound Bar with Bluetooth® Connectivityplugged into is not faulty? If the outlet is not faulty then you may have to have the soundbar inspected by an LG Authorized Service Technician...^Ivan

    il y a 2 ans
    Traduire avec Google

Q : How do you know what setting it's on? There seems to be no difference when pressing the buttons....which I have no idea what some of them do...

il y a 4 ans
Traduire avec Google

Affiché initialement sur lg.com

1 Réponse
  • R : Your owner's manual for the LG SH2 100W 2.1 Channel Sound Bar with Bluetooth® Connectivity, Model # SH2 has detailed descriptions for what all the buttons on the supplied remote control are for and how they function (Page 7 under Remote Control) and the front panel for the Soundbar has an Optical LED, Bluetooth LED, LG TV LED, Portable LED, and Standby LED that illuminate when using them...^IFV

    il y a 4 ans
    Traduire avec Google

Q : Regarding my LG Sound Bar SH2 model, is there a way to display the remote functions on the TV screen? It's really inconvenient not to see where you are soundwise, or functionwise per any of the features on the remote.

Anonymeil y a 4 ans
Traduire avec Google

Affiché initialement sur lg.com

1 Réponse
  • R : Which TV do you have? You will need to check the owner's manual for your TV or contact its manufacturer to inquire if it can be set to display the functions for the LG SH2 100W 2.1 Channel Sound Bar with Bluetooth® Connectivity or for any Soundbar...^IFV

    il y a 4 ans
    Traduire avec Google

Q : What does S-Protec mean

il y a 5 ans
Traduire avec Google

Affiché initialement sur lg.com

1 Réponse
  • R : If what appears spells “S-PROTEC” it means the unit has shut down in order to prevent damages to the amplifier component. Amplifier protection arises the moment the device detects potential harm to this very important circuitry component from a voltage fluctuation. For assistance, you can contact our Customer Support by any of the below options: Phone: 1-800-243-0000 LiveChat: https://www.lg.com/us/support/chatbot Email: https://www.lg.com/us/support/email-appointment Facebook Messenger: https://www.facebook.com/LGUSA/ Twitter: @LGUSSupport The LG Community Forum is also a great resource for getting help from other LG customers: https://lgcommunity.us.com/ ^CP

    il y a 5 ans
    Traduire avec Google
1 - 10 sur 113 questions

4 étoiles et plus

Haut