Obtenez votre commande dès aujourd’hui. Ramassage* ou livraison le jour même** disponible.

En savoir plus

ÉCONOMISEZ JUSQU’À 60 % LORS DU VENDREDI FOU.

MAGASINEZ
Geeni

Caméra de sécurité intelligente Wi-Fi pour l'intérieur Wi-Fi Geeni Look 720p, noir

#046-3244-4
Caméra de sécurité intelligente Wi-Fi pour l'intérieur Wi-Fi Geeni Look 720p, noir
44,99 $

Malheureusement, cet article ne fait plus partie de l’assortiment du magasin que vous avez sélectionné et les magasins de la région.

Ces produits similaires présentés ci-dessous pourraient vous intéresser.

À l'attention des personnes résidant au Québec: pour obtenir des renseignements sur l'entretien et la réparation, cliquez ici.

Geeni
Geeni

Caméra de sécurité intelligente Wi-Fi pour l'intérieur Wi-Fi Geeni Look 720p, noir

44,99 $

Objets similaires

Produit Détails

  • Caméra de sécurité intelligence Wi-Fi pour l’intérieur Geeni LOOK 720p comprend une tige souple et réglable pour l’installer dans n’importe quel angle

  • Audio à 2 voies qui permet d’écouter et de parler à quiconque se trouve face à la caméra

  • Résolution 720p haute définition avec qualité vidéo nette qui permet de regarder des séquences vidéo sur votre appareil intelligent

  • Envoi d’alertes à votre appareil intelligent pour vous aviser qu’un mouvement a été détecté dans votre maison

  • Vision nocturne intégrée qui permet de profiter d’une vidéo claire et nette, le jour comme la nuit

  • Tous les produits Geeni sont contrôlés par le Wi-Fi avec l’application, aucun concentrateur supplémentaire requis

  • Enregistrez ou diffusez de n'importe où avec votre téléphone en utilisant la carte SD facultative (vendue séparément). Vos données vous appartiennent; aucun frais d'abonnement

Numéro de modèle de l’article GNCCW007101
Type de système de caméra de sécurité Caméscopes
Fixation Montage mural
Compatibilité aux systèmes intelligents Amazon Alexa
Compatibilité aux normes sans fil Wi-Fi
Résolution (L x H en pixels) 720p
Plage (pi) 8,01 pi
Portée de la vision nocturne (pi) 6,56 pi
Type de signal vidéo HD
Type de support de conservation vidéo Fente pour carte mémoire
Sortie vidéo Mobile
Type de carte mémoire SD
Capacité de carte mémoire (gigabits) 32 Go
Taille du disque dur (To) 0,00 To
Type d’audio Deux sens
Source d'alimentation USB
Quantité de piles requises 0
Puissance 3 W
Couleur Noir
Matériau du coffret En plastique
Utilisations du produit Intérieur
Nombre de caméras 1
Liste d’accessoires Câble de recharge
Fonctionnalités avancées Vision de nuit
Angle de détection horizontale (degrés) 115 °
Angle de détection verticale (degrés) 115 °
Capacité de zoom numérique Sans zoom numérique
Cote de zoom optique Sans zoom optique
Température de service minimale (°C) 0,00 °C
Température de service maximale (°C) 35,00 °C
Humidité de fonctionnement maximale 90
Longueur une fois assemblé (po) 2,20 po
Largeur une fois assemblé (po) 2,20 po
Profondeur une fois assemblé (po) 4,40 po
Poids une fois assemblé (lb) 0,24 lb
Garantie
  • Si cet article est défectueux, il est couvert par la garantie du fabricant. Dans le cas où aucune garantie n'est indiquée, cet article est couvert par une garantie de un an honorée dans tout magasin Canadian Tire.
Renseignements supplémentaires
  • Consulter les guides de l’utilisateur et d'autres renseignements sur les articles

Télécharger

Commande en ligne
  • Le ramassage est gratuit dans la plupart des magasins (certains magasins exigent un montant minimum de commande avant taxes).
  • Les tarifs d’expédition dépendent de la taille et du poids des articles, ainsi que de la distance entre l’adresse de livraison et le magasin.
  • La livraison le jour même coûte 9,99 $ par commande.
  • Informations sur une commande en ligne
Retours
  • La plupart des articles peuvent être retournés ou échangés dans tous les magasins Canadian Tire dans les 90 jours suivant l’achat.
  • Certains articles ne sont pas remboursables ni échangeables.
  • La politique de retour décrite ci-dessus peut ne pas s’appliquer à l’article que vous consultez présentement. Pour obtenir tous les détails et connaître les critères d’admissibilité, veuillez consulter notre Politique de retour pour connaître les exceptions.

Comparer des articles semblables

Only Show Differences
Ratings
Type de système de caméra de sécuritéCaméscopesCaméscopesSystème de surveillanceCaméscopes
FixationMontage muralMontage muralMontage muralMontage mural
Compatibilité aux systèmes intelligentsAmazon Alexa, Google Assistant, Application iOS, Application Android, Wi-FiAmazon Alexa, Application Android, Google Assistant, Application iOS, Wi-FiAmazon Alexa, Wi-Fi, Application iOS, Application Android, Google AssistantAmazon Alexa, Application Android, Google Assistant, Application iOS, Wi-Fi

Offres hebdo

Points saillants de l'evaluation

List of Avantages Highlights
List of Désavantages Highlights

Évaluations

Sommaire de la notation

Sélectionner une ligne pour filtrer les commentaires
73 commentaires avec 5 étoiles.
31 commentaires avec 4 étoiles.
14 commentaires avec 3 étoiles.
13 commentaires avec 2 étoiles.
36 commentaires avec 1 étoile.

Note générale

3.6
60 commentateurs sur 94 (64%) recommandent ce produit

Évaluez ce produit

Sélectionnez pour évaluer l'article à 1 étoile. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Sélectionnez pour évaluer l'article à 2 étoiles. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Sélectionnez pour évaluer l'article à 3 étoiles. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Sélectionnez pour évaluer l'article à 4 étoiles. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Sélectionnez pour évaluer l'article à 5 étoiles. Cette action ouvrira le formulaire de soumission.
Pour ajouter un avis, vous devrez fournir une adresse courriel valide à des fins de vérification.

Images et vidéos du client

Filtrer les avis

  • prix
  • achat
  • application
  • la satisfaction
  • installation
  • wifi
  • qualité
  • vision nocturne
1 to 5 sur 167 commentaire
1 – 5 sur 167 commentaire

Wi fi camera

il y a un mois
I was told a stationary camera , would have less problems than a pan and tilt camera .
Traduire avec Google
Utile?

Camera

il y a 2 mois
A+++++++++++++++++++++
Traduire avec Google
Utile?
Réponse de Merkury official response :
il y a 2 mois
Merkury official response
Thanks so much, Kathy! We’re glad the camera has been such a positive experience for you. :) MerkuryInnovations

Hard to set up

il y a 3 mois
Wouldn't hook up to my router returned it and bought Google net cam you get what you pay for
Traduire avec Google
Utile?
Réponse de Merkury official response :
il y a 3 mois
Merkury official response
We're sorry to hear you had trouble setting up the Geeni Look camera and that it wouldn't connect to your router. We understand your frustration. We're glad you found a solution that works for you with the Google Nest Cam. Different routers and network configurations can sometimes cause compatibility issues. If you'd like to try Geeni cameras again, you can message us via chat so we can assist you with setting it up. MerkuryInnovations

Great camera

il y a 9 mois
It’s very functional and clear. There are only two issues: one being the light is very strong I had to put tape on it. Second being the connection cuts sometimes and the picture is still there thinking it’s working but it’s frozen. Otherwise very clear picture, very light and very easy to move and use. Highly recommend.
Traduire avec Google

Oui, Je recommande ce produit.

Utile?
Réponse de Merkury official response :
il y a 9 mois
Merkury official response
Hey Lola! Thanks for reaching out. The light you're mentioning is the camera's indicator light, which shows if it's still connected. Could you send us a sample of the frozen pictures you're talking about? This will help us figure out what's going on. You can email them to support@mygeeni.com, and we'll check it out for you. You can also chat with us for quicker help! We're here every day from 10 AM to 7 PM EST. MerkuryInnovations

Two of my cameras geeni

il y a 10 mois
They are not working because they want me to pay the cloud storage! seriously?????
Traduire avec Google

Non, Je ne recommande pas ce produit.

Utile?
Réponse de Geeni official response :
il y a 9 mois
Geeni official response
Hi Juan! We apologize for any difficulties you may be experiencing with our device. We assure you that our devices should work with or without a Cloud Subscription. If you prefer not to subscribe to our cloud services, you may use an SD card to review the recorded videos. Additionally, we can provide troubleshooting steps if ever you you have any concerns. You may reach through our website at https://support.merkurysmart.com/hc/en-us. We look forward to assisting you. MerkuryInnovations
1 – 5 sur 167 commentaire

Questions

1 - 10 sur 54 questions

Q : Is this camera cordless or do need it plug in at all.times

il y a 4 ans
Traduire avec Google
4 Réponses
  • R : It dose have to be plugged in at all times but honestly I love it its amazing i was abel to hide it well and I get 24.7

    il y a 4 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : Can the WiFi cameras be hooked up to two different smart phones so so two people can see it at the same time? Also it says you can talk to the person or pet on the other side of the camera; how good is the sound coming from and coming to the camera?

il y a 6 ans
Traduire avec Google
4 Réponses
  • R : The sound is of low quality and the maximum volume is not very loud. But voice is understandable if the environment is fairly quiet.

    il y a 6 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : What's the power source?

il y a 7 ans
Traduire avec Google
4 Réponses
  • Merkury official response

    R : Hello, Thank you for giving the time sending this inquiry. The power source for our Geeni smart camera is input DC 5V 1Amp. Should you have any questions or concern, please feel free to contact our support team via phone (1-888-232-3143), chat (support.mygeeni.com), or email (support@mygeeni.com).

    il y a 6 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : Can you record video on this camera?

il y a 7 ans
Traduire avec Google
4 Réponses
  • Merkury official response

    R : Thank you for your interest in our camera product. Yes, you can record videos as long as you have an installed SD card (purchased separately) on the camera. If you need additional instructions, we would be happy to assist you if you can reach us in our support channels via email at support@mygeeni.com or call us at +1 (888) 232-3143, available from Mon-Sun, 7:00 AM to 12:00 Midnight EST.

    il y a 6 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : Does this have a rechargeable battery?

il y a 2 ans
Traduire avec Google
3 Réponses
  • R : It plugs in to the wall.

    il y a 2 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : Would you be able to place this in a nursery in place of a traditional baby monitor? ie will movement / sound trigger the app/video feed on my phone / tablet?

il y a 6 ans
Traduire avec Google
3 Réponses
  • Merkury official response

    R : That is exactly right Helen! You can use your smart camera as a baby monitor. With Geeni smart camera you can hear and see what's happening and you can engage in live two-way conversations because it has a built in Mic and speaker. When there's motion at home you will received alerts and you'll be notified and can view what's happening live or review it later. It also has night vision you can see what's happening even if it's dark. If you have any issues moving forward, please let us know via email at support@mygeeni.com or call us at +1 (888) 232-3143, available from Mon-Sun, 7:00 AM to 12:00 Midnight EST.

    il y a 6 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : Does this camera, have a suction cup to stick to the wall or will I have to make a hole into my wall?

il y a 6 ans
Traduire avec Google
3 Réponses
  • Merkury official response

    R : Hi Rose! You don't have to make a hole in your wall to use the camera. It is mounted and there is a adhesive tape included in the box. If you have any issues moving forward, please let us know via email at support@mygeeni.com or call us at +1 (888) 232-3143, available from Mon-Sun, 7:00 AM to 12:00 Midnight EST.

    il y a 6 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : is this compatible with amazon alexa?

il y a 7 ans
Traduire avec Google
3 Réponses
  • Merkury official response

    R : Hello! Yes, our Geeni products are compatible with Amazon Alexa, Cortana Invoke and Google Home. For assistance, please contact us via email at support@mygeeni.com, phone +1 (888) 232-3143, support.mygeeni.com for online chat support. We are available from Mon-Sun, 7:00 AM to 12:00 AM EST.

    il y a 6 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : What is the temperature range in which this camera will operate, could it be placed in a garage for example?

il y a 7 ans
Traduire avec Google
3 Réponses
  • Merkury official response

    R : Hi! Yes, the Geeni LOOK 720p Smart Wi-Fi Indoor Security Camera can be placed inside the garage as long as it is indoors and please make sure that it is out of any harmful elements like water, fire, and snow. Any location that is dry and away from any harmful elements would be fine. If you need assistance, please contact us via email at support@mygeeni.com, phone +(888) 232-3143, support.mygeeni.com for online chat support. We are available from Mon-Sun, 7:00 AM to 12:00 AM EST.

    il y a 6 ans
    Utile?
    Traduire avec Google

Q : Also, will this work well for placing this indoor camera by a window in place for a outdoor camera? How far is the motion detector because my car is parked around 3 car lengths away from my yard and i’m curious if it will detect motion by my car. Thanks..

il y a 7 ans
Traduire avec Google
3 Réponses
  • Merkury official response

    R : Hello! You can use the smart camera facing a window but set your expectation this might produce a bright glare during night vision mode if this is a glassed window. The approximate distance for our motion detection is at 3 meters only. We have already released an outdoor camera that might suit your need for outdoor surveillance, you can check it out online this is called HD HAWK .If you have any issues moving forward, please let us know via email at support@mygeeni.com or call us at +1 (888) 232-3143, available from Mon-Sun, 7:00 AM to 12:00 Midnight EST.

    il y a 6 ans
    Utile?
    Traduire avec Google
1 - 10 sur 54 questions

4 étoiles et plus

Haut