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Geeni

Ampoule à DEL intelligente Wi-Fi à intensité variable à culot E26 Geeni A19, 60 W

#052-9469-8
Ampoule à DEL intelligente Wi-Fi à intensité variable à culot E26 Geeni A19, 60 W
11,99 $
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Ampoule à DEL intelligente Wi-Fi à intensité variable à culot E26 Geeni A19, 60 W

11,99 $

Produit Détails

Ces ampoules intelligentes à DEL A19 sont pratiques et offrent des possibilités d'éclairage infinies. Contrôlez sans effort la luminosité, les couleurs et la programmation à partir de n'importe où à l'aide de l'application Geeni ou des assistants vocaux compatibles. Les ampoules à DEL à intensité variable de 9 W sont écoénergétiques, mais brillantes à 800 lm, ce qui équivaut à une ampoule ordinaire de 60 W. Utilisez-les pour créer la bonne ambiance dans une vaste gamme de couleurs ou pour régler la température des blancs. La connexion à votre réseau Wi-Fi est simple : vissez les ampoules, téléchargez l'application et connectez-vous. Les ampoules peuvent être commandées individuellement ou en groupe, selon vos besoins d'éclairage.

  • Ampoule intelligente Wi-Fi à DEL Geeni à intensité variable qui offre un éclairage blanc chaud convenant à différentes ambiances ou occasions

  • Gérez l’éclairage de votre maison de l’autre bout de la pièce ou du pays

  • Profitez d’un contrôle complet et d’un accès partagé par l’application Geeni (iOS ou Android)

  • Fonctionne avec Amazon Echo ou Google maison pour les commandes vocales

  • Facile à installer : il suffit de télécharger l'application Geeni, de visser l'ampoule et de vous connecter à votre appareil

  • Aucun concentrateur nécessaire, Wi-Fi intégré

  • Combinez des ampoules dans plusieurs pièces et créez des horaires pour réduire les coûts d’énergie

  • Intensité réglable avec l'application Geeni

  • Luminosité : 800 lumens

  • Équivaut à 60 W

  • Culot : E26

Numéro de modèle de l’article GNCBW902999
Type d'ampoule Ampoule DEL
Forme de l’ampoule A19
Type de culot d’ampoule Culot Moyen - E26
Couleur(s) de l’ampoule Blanc Doux
Puissance 9 W
Équivalence de puissance de l’ampoule 60 W
Lumens de l’ampoule 800,00 lu
Heures de vie de l’ampoule 25000 h
Portée du faisceau de l’ampoule (degrés) 360 °
Nombre de pièces 1
Utilisations du produit Intérieur
Garantie
  • Si cet article est défectueux, il est couvert par la garantie du fabricant. Dans le cas où aucune garantie n'est indiquée, cet article est couvert par une garantie de un an honorée dans tout magasin Canadian Tire.
Renseignements supplémentaires
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3.9
23 commentateurs sur 35 (66%) recommandent ce produit

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    • fonctionne avec google home
    1 to 5 sur 54 commentaire
    1 – 5 sur 54 commentaire

    Not bright enough

    il y a 3 mois
    Sorry to say this but, I returned the light, it was not bright enough for my requirement.
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    Utile?
    Réponse de Merkury official response :
    il y a 3 mois
    Merkury official response
    Hi Graham! We're sorry to hear the Geeni A19 bulb wasn't bright enough for your needs. We appreciate your feedback and will use it to help other customers choose the right bulb for their needs. Different bulbs have different brightness levels, so checking the lumens before purchasing is always a good idea. For further assistance, you can use our chat support platform, available every day from 10 AM to 7 PM EST. MerkuryInnovations

    long lasting and just works

    il y a un an
    I'm going out to the store to buy a replacement for my previous genie bulb. It's acting up .. turning off and on intermittently. I assume it is a heat issue (bad cap or resistor). I bought it over 10 years ago, closer to 15 years ago. After setting it up on the app and connecting it to google I have never used the app again (don't remember the login I used about 4 phones ago). I used it every day all those years. best bang for the buck with bulbs so far.
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    Oui, Je recommande ce produit.

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    Great product.

    il y a un an
    Easy to use. Better than the hassle of installing a dimmer switch. I have 5 in my home.
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    Great Product

    il y a un an
    Love it can turn the light on for the dog when necessary
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    .

    il y a 2 ans
    Très utile pour les lumières extérieures
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    1 – 5 sur 54 commentaire

    Questions

    1 - 10 sur 12 questions

    Q : What sort of range does this bulb have? My wifi has both 2.4GHz and 5GHz and I realize that 2.4GHz has potentially better range than 5GHz.

    il y a 4 ans
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    1 Réponse
    • Merkury official response

      R : Hello, the range of the device from the router to function properly should not more than 15 feet. It's true, all Geeni devices are designed to only work for 2.4 GHz for a wider range unlike 5 GHz that cannot penetrate walls and floors. Since you are using a dual-band, you can ask assistance to your internet service provider to separate the 2 Networks (2.4 GHz and 5 GHz) for them to have different SSID so you can connect your device to 2.4 GHz networks and connecting your smart light using AP mode. For more details, please contact us at +1 (888) 232-3143 or send us an email support@mygeeni.com. You can also visit our support website support.mygeeni.com for online chat support. We are available from Mon-Sun, 9:00 AM to 12:00 Midnight EST.

      il y a 4 ans
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    Q : I would like to be able to dim these by voice via Alexa/Echo. Is this possible? I see in some other replies “dimmable through the Geeni app” but would prefer to find a bulb that I don’t need another app for. Can these integrate to Alexa and dim by voice?

    il y a 4 ans
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    1 Réponse
    • Merkury official response

      R : Thank you for your interest in one of our products. To answer your question, yes, you can use the Alexa to dim the smart bulb. Please make sure your smart light is connected to the Geeni app before you can sync it to Alexa. Let us assist you on this, Please contact us at +1 (888) 232-3143 or send us an email support@mygeeni.com. You can also visit our support website support.mygeeni.com for online chat support. We are available from Mon-Sun, 9:00 AM to 12:00 Midnight EST.

      il y a 4 ans
      Utile?
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    Q : Can you schedule multiple actions in turn? For example, dim the light at 8pm, turn it off at 10pm, come on dim at 6am, fully brighten at 6.30am and off at 8am?

    il y a 5 ans
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    1 Réponse
    • Merkury official response

      R : UPDATE: You can set and adjust brightness levels in automated scenes and set them to trigger at a certain time or even based on the sunset and sunrise time in your area. You can do exactly what you stated in your example! Thank you for your interest in one of our products, to answer your question, yes, you can create a schedule for your device to turn on and off without any limit. Dimming option in scenes is not yet available. This is something we can request from our developers and hopefully it will be added in future updates. For more details, please contact us via email at support@mygeeni.com or call us at phone +1 (888) 232-3143. You may also check our support website support.mygeeni.com for online chat support. We are available from Mon-Sun, 9:00 AM to 6:00 PM EST.

      il y a 5 ans
      Utile?
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    Q : According 2 info from the web, Geeni bulbs should be able to connect to the Tuya smartlife app. When I try, with the bulb in pairing mode and trying to add to Smartlife, it stops flashing but never connects. have tried in EZ mode and AP mode no luck help?

    il y a 5 ans
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    1 Réponse
    • Merkury official response

      R : I can totally understand how disappointing it is if the bulbs could not connect to other smart applications. All our devices to function properly should be connected to the Geeni app. As long as you have WiFi and it has the 2.4 GHz connection, it should work properly using the AP mode process. Let us help you identify the problem and solve it. Please call us at +1 (888) 232-3143 or send us an email at support@mygeeni.com. You may also visit our support website support.mygeeni.com for live chat support. We are available from Mon-Sun 9:00 AM to 6:00 PM EST.

      il y a 5 ans
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    Q : Will these bulbs work outside in the cold for entrance lights?

    il y a 5 ans
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    1 Réponse
    • Merkury official response

      R : Hello Bernie, thank you for your interest in one of our products. To answer your question, yes, you may use this Geeni bulb outside, but we recommend to use these bulbs indoor. We want to set your expectations that it might not fully function during extreme weather. For more information, please contact us via email at support@mygeeni.com or call us at +1 888 232-3143, from Mon-Sun, 9:00 AM to 9:00 PM EST.

      il y a 5 ans
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    Q : Do you need home WiFi to operate these bulbs. Or will it operate thru your smart phone provider.

    il y a 6 ans
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    • Merkury official response

      R : Hi Ron! As for your inquiry, you do need a WiFi connection in order for it to work and control it through your smartphone. For more details, please let us know via email at support@mygeeni.com or call us at +1 (888) 232-3143, available from Mon-Sun, 9:00 AM to 9:00 PM EST.

      il y a 6 ans
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    Q : Will this allow you to control the light when you are away from home? I just need to connect it to my wifi? Can I schedule the light to turn on and off at a certain time of the day?

    il y a 6 ans
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    1 Réponse
    • Merkury official response

      R : Hello Emjay! Yes, you can control your smart light when you're away from home, It needs a wifi connection and make sure you have a strong wifi connection and your device is online. You can schedule your lights to turn off and on at any time. For more information, please contact us via email at support@mygeeni.com or call us at +1 (888) 232-3143, available from Mon-Sun, 9:00 AM to 9:00 PM EST.

      il y a 6 ans
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    Q : I have 2 island light fixtures. Do I need to buy 2 light bulbs or can I have one smart bulb and one regular? Can one smart bulb control both light fixtures? The light fixtures are on one light switch. This might be silly question but I'm new to this.

    il y a 6 ans
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    1 Réponse
    • Merkury official response

      R : Hi Lil! Please be advised, if you are going to use a two different bulb in one light fixture, our Geeni bulb will not have any effect on the regular bulb, Thus this would only allow you to control our smart bulb only. What we can recommend is for you to look into our Geeni smart plugs which would allow you to control your light fixture and all the regular bulbs in it. For more details, please contact us via at support@mygeeni.com or call us at +1 (888) 232-3143, available from Mon-Sun, 9:00 AM to 9:00 PM EST.

      il y a 6 ans
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    Q : Will the dimming function work in a non dimmable switch?

    il y a 6 ans
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    1 Réponse
    • Merkury official response

      R : Yes, Geeni bulbs are compatible in a regular switch without a dimmer. You can dim the light bulb using the Geeni app. If you have any issues moving forward, please let us know via email at support@mygeeni.com or call us at +1 (888) 232-3143, available from Mon-Sun, 7:00 AM to 12:00 Midnight EST.

      il y a 6 ans
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    Q : Will the Geeni Bulb work in cold temperatures in outside house light fixtures?

    il y a 6 ans
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    1 Réponse
    • Merkury official response

      R : Good day! Normaly we do not have any problems regarding on the temperature since we recommend to use our smart bulb indoors. We would greatly appreciate the opportunity to discuss this further. Please reach us via email at support@mygeeni.com, phone +1 (888) 232-3143 from Mon-Sun, 7:00 AM to 12:00 Midnight EST.

      il y a 6 ans
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    1 - 10 sur 12 questions

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